4 Aralık 2012 Salı

Gezi Maratonu

Evet uzun zamandır bloga yeni yazı eklemedim. Ama güzel şeyler olduğundan dolayı böyle oldu :)

Başlığa da yazdığım gibi, bir gezi maratonu içerisindeyim bu aralar. 2 hafta önce başladı, ilk durağım İstanbul oldu. Bazı arkadaşlarımla buluşmaktı asıl amaç, fakat baktım bol bol boş zaman var, neden gezmeyeyim dedim. Böylece bu maraton kendi kendine başlamış oldu. Sırtçantalı olarak gerçekleştirdim/gerçekleştiriyorum, bol bol yürüdüm/yürüyorum. Şehirler arası ulaşım hariç herhangi bir toplu taşıma aracı kullanmamaya özen gösterdim/gösteriyorum.

Şu an İstanbul ve Ankara olmak üzere maratonda 2 adımı tamamladım. Gezilerim genelde günübirlik oluyor. Bunun getirdiği en önemli sorun, çoğu yeri hakkıyla gezememek oldu. Daha detaylı gezilerde "aklımda bulunmalık bilgiler" toplamış gibi hissediyorum kendimi :)
Bu hafta sonu (sınavlarımdan dolayı bir sonrakine ertelenebilir) Kütahya, ondan bir sonraki hafta sonu ise Konya' ya gitmeyi planlıyorum. "Oraya gidip de bunu görmeden/yapmadan gelme" dediğiniz şeyler varsa bana yazabilirsiniz.

Akşama İstanbul ile ilgili bir yazı yazmayı düşünüyorum. Ankara' yı da yazabilirim belki. Hiç belli olmaz.

En güzel anlarınız her anınız olsun :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder